Valminud magistritööd:
- Aaviksoo, A. (2024). Paindlike õpetamisviiside rakendamine ja nende seos õpitulemuste ja tajutud kogemusega 6. klassi loodusõpetuse näitel. Magistritöö. Tallinna Ülikool. ETERA.
- Leesmäe, A. (2023). Innovaatilised õpistsenaariumid õpilaste motivatsiooni tõstmiseks kehalises kasvatuses. Magistritöö. Tallinna Ülikool. ETERA.
- Toomla, K. (2023). Raamistik personaliseeritud õppe kavandamiseks nüüdisaegse õpikäsituse kontekstis. Magistritöö, Tallinna Ülikool. ETERA.
Avaldatud artiklid:
- Hooshyar, D., Tammets, K., Ley, T., Aus, K., & Kollom, K. (2023). Learning Analytics in Supporting Student Agency: A Systematic Review. Sustainability, 15(18), 13662.
- Cheraja, P., Tammets, K., Laanpere, M., Volt, A., Tammets, P., & Savitski, P. (2025). Supporting student-centered learning with flexible learning trajectories and open learner models. Proceedings of the 15th International Conference on Learning Analytics and Knowledge (LAK 2025).
- Cheraja, P., Tammets, K., Laanpere, M., Volt, A., Kasepalu, R., Sarmiento Marquez, E., Sillat H.L. (2025). Teacher-AI complementarity: From design to implementation and reflection. Proceedings of the LAK25 Workshop on Hybrid Intelligence: Human-AI Collaboration and Learning.
- Lust, M., & Laanpere, M. (2023). Redefining the creative digital project for 8th grade in Estonian schools. Educational Media International, 60(3-4), 257-273.
- Volt, A., Laanpere, M., & Kurvits, J. (2024). Supporting flexible learning paths with interactive learning resources in mathematics: lessons learned. Educational Media International, 1-16.
- Volt, A., & Laanpere, M. (2023). Visualizing flexible learning paths in 9th grade algebra. In Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13) (No. 37). Alfréd Rényi Institute of Mathematics; ERME.
- Volt, A., & Laanpere, M. (2025, in press). Flexible Instructional Trajectories for Learners’ Self-Regulation in 9th Grade Algebra. (CERME15)
Populaarteaduslikud materjalid:
- Volt, A. Paindliku õpiraja andmed aitavad ennustada õppija õpiedukust https://novaator.err.ee/1609238277/paindliku-opiraja-andmed-aitavad-ennustada-oppija-opiedukust
- Volt, A. Paindlikud õpirajad koolimatemaatikas, Teadus 3 minutiga: https://www.youtube.com/watch?v=UpXRy-HQldE
- Volt, A. “Kas tulevikus otsustavad õpilased ise, mida ja kuidas nad õpivad?”, Ekspert Eetris: https://www.youtube.com/watch?v=mnGjze6BS7A
- Volt, A, Laanpere, M. Tammets, K. (2023). Paindlikud õpirajad koolimatemaatikas. Koolimatemaatika XLIX: Eesti matemaatikaõpetajate päevad XLIX; 17. – 18. novembril 2023. Tartu: Vali Press, 53−59.