Aaviksoo, A. (2024). Paindlike õpetamisviiside rakendamine ja nende seos õpitulemuste ja tajutud kogemusega 6. klassi loodusõpetuse näitel. Magistritöö. Tallinna Ülikool.
Hooshyar, D., Tammets, K., Ley, T., Aus, K., & Kollom, K. (2023). Learning Analytics in Supporting Student Agency: A Systematic Review. Sustainability, 15(18), 13662.
Leesmäe, A. (2023). Innovaatilised õpistsenaariumid õpilaste motivatsiooni tõstmiseks kehalises kasvatuses. Magistritöö. Tallinna Ülikool.
Lust, M., & Laanpere, M. (2023). Redefining the creative digital project for 8th grade in Estonian schools. Educational Media International, 60(3-4), 257-273.
Toomla, K. (2023). Raamistik personaliseeritud õppe kavandamiseks nüüdisaegse õpikäsituse kontekstis. Magistritöö, Tallinna Ülikool.
Volt, A., Laanpere, M., & Kurvits, J. (2024). Supporting flexible learning paths with interactive learning resources in mathematics: lessons learned. Educational Media International, 1-16.
Annika Volt. Paindliku õpiraja andmed aitavad ennustada õppija õpiedukust https://novaator.err.ee/1609238277/paindliku-opiraja-andmed-aitavad-ennustada-oppija-opiedukust