Skip to content

Materjalid

Aaviksoo, A. (2024). Paindlike õpetamisviiside rakendamine ja nende seos õpitulemuste ja tajutud kogemusega 6. klassi loodusõpetuse näitel. Magistritöö. Tallinna Ülikool.

Hooshyar, D., Tammets, K., Ley, T., Aus, K., & Kollom, K. (2023). Learning Analytics in Supporting Student Agency: A Systematic Review. Sustainability, 15(18), 13662.

Leesmäe, A. (2023). Innovaatilised õpistsenaariumid õpilaste motivatsiooni tõstmiseks kehalises kasvatuses. Magistritöö. Tallinna Ülikool.

Lust, M., & Laanpere, M. (2023). Redefining the creative digital project for 8th grade in Estonian schools. Educational Media International, 60(3-4), 257-273.

Toomla, K. (2023). Raamistik personaliseeritud õppe kavandamiseks nüüdisaegse õpikäsituse kontekstis. Magistritöö, Tallinna Ülikool.

Volt, A., Laanpere, M., & Kurvits, J. (2024). Supporting flexible learning paths with interactive learning resources in mathematics: lessons learned. Educational Media International, 1-16.

Annika Volt. Paindliku õpiraja andmed aitavad ennustada õppija õpiedukust https://novaator.err.ee/1609238277/paindliku-opiraja-andmed-aitavad-ennustada-oppija-opiedukust